Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

Φύγαμε για Αθήνα... και καλό Πάσχα!!!

Είμαστε έτοιμοι λοιπόν για την αναχώρηση για το δεύτερο συνέδριο φοιτητών ΗΜΜΥ στην Αθήνα. Ώρα και μέρα αναχώρησης, αύριο 12.00 το μεσημέρι από την κεντρική πλατεία της Ξάνθης ώστε οι ΗΜΜΥδες του ΔΠΘ να δώσουν δυναμικό παρόν στο συνέδριο. Το πιο πιθανό βέβαια θα είναι να μην καταλάβουμε λέξη από αυτά που θα ακούσουμε αλλά ως εμπειρία σίγουρα θα είναι κάτι το διαφορετικό από την ρουτίνα του πανεπιστημίου και του μαθήματος. Σε συνδυασμό τώρα με κάτι σαν 5ήμερη στην Αθήνα είναι αρκετά ελκυστικό σενάριο οπότε θα βάλω στην άκρη για λίγο τις υποχρεώσεις της σχολής και θα παραστώ και εγώ εκεί. Άσε που θα πάω και στο μοναστηράκι (…το καλό που σου θέλω νταμπ…)! Τέλος επειδή έρχονται οι διακοπές του Πάσχα, όπως γνωρίζουν οι θαμώνες του blog θα υπάρξει μια απραξία κατά το χρονικό αυτό διάστημα μέχρι την επιστροφή στις υποχρεώσεις. Καλό Πάσχα λοιπόν και είθε να περάσουμε τέλεια στην Αθήνα, ε στο συνέδριο ήθελα να πω…

6 σχόλια:

alekos είπε...

Μοναστηράκι ε, πάνε ρε ΟΑΚΑ να στηρίξεις την ομάδα μπας και πάρουμε την κούπα

Ανώνυμος είπε...

Mπα Αλέκο.Κούπα δύσκολα θα δείτε.Πρέπει να περάσουν χρόνια ακόμη.Θείος=Εγγύηση.

Γατί είπε...

Να υποθέσω ότι είστε γαβράκια????

Πάντως το συνέδριο πήγε καλούτσικα,παρόλο που θα μπορούσε και καλύτερα.Περάσαμε πολύ ωραία.
Κατέβηκαν πολλά παιδιά και από Θεσσαλονίκη.Αλλά είδα και Ξανθιώτες.

Μόνο που τώρα είμαι κάπως πτώμα...
Γιατί εκτός από το συνέδριο τιμήσαμε και τη νυχτερινή και...πρωινή (κατά τις πρώτες ώρες) Αθήνα!

alekos είπε...

3 τα μεσάνυχτα και τελείωσα την γαμημένη εργασία που δεν μου επέτρεψε να έρθω ΣΗΜΜΥ το κέρατο μου.
Γκέκα είσαι σωστός, πράγματι Θείος==Εγγύηση αλλά αυτή η τεσσάρα που ρίξαμε φέτος θα μου αρκεί για μια ζωή.
Stelitsa μας προσβάλλεις άγρια όχι και γάβροι, Δικέφαλοι του Νότου. Έτσι γιατί η ΑΕΚ είναι ιδεολογία.
ΜΠΑΟΚ ΡΕ lol lol lol σε δύο λέξεις το νόημα μιας ύπαρξης. Α και νομίζω πως κατάλαβα ποια είσαι, ΦΟΙ.ΣΥ γενικές συνελεύσεις και άλλα πολλά έστι?
Για όλες και όλους τους πυροβολημένους με τα X files.
Ο τίτλος της ταινίας θα είναι X Files: I want to believe. Κρίνοντας από τον τίτλο θα υπάρξει και συνέχεια. Α βγαίνει και ICE AGE 3 τρελό γέλιο.
Bayern Bayern Bayern και πάμε για UEFA.

Λοιπόν καιρός να ετοιμάσω βαλίτσες για να πάω στην πατρίδα μου ΚΑΛΟ Πάσχα σε όλους.

Ανώνυμος είπε...

Αλέκο δε θα την ξεχάσεις ποτέ γιατί πολύ απλά συμβαίνει μια φορά στα 14 χρόνια (περίπου).Δεν πειράζει για την κούπα που δεν πήρατε.Θα δώσω στον Βill και σε εσένα μία κούπα του καφέ για να κάνετε την φιέστα με την ησυχία σας.

Γατί είπε...

Ναι,κάπως έτσι aleko.Εγώ δεν κατάλαβα ποιος είσαι. :-)

Πάω κι εγώ να ετοιμάσω βαλίτσες!Η Ξάνθη με...καλεί!!!!!

Αν και έχω ίντερνετ και εκεί,θα πω από τώρα σε όσους δεν ξαναμπούν καλό Πάσχα!