Κυριακή 13 Μαΐου 2007

Γιατί γουστάρουμε που είμαστε Έλληνες...

Ως γνωστό ο λαός μας είναι από τους αρχαιότερους του κόσμου με τεράστια ιστορία, όχι σαν κάτι άλλους με διάρκεια μόνο 250 χρόνων που έχουν και το θράσος να καθορίζουν τις τύχες ολόκληρου του πλανήτη. Για αυτό λοιπόν αποφάσισα να τονώσω λίγο το φρόνιμά μας και να υπερηφανευτώ για την καταγωγή μου! Ποια είναι όμως αυτά τα στοιχεία που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε από τους υπόλοιπους? Έχουμε και λέμε:

Γουστάρουμε που είμαστε Έλληνες γιατί…

Γιατί έχουμε θάλασσα να την πιεις στο ποτήρι

Γιατί το καρπούζι το αγοράζουμε ολόκληρο και όχι σε φέτες (όπως πχ. οι Γερμανοί και οι ψωριάρηδες και τσιγγούνηδες Γάλλοι και Άγγλοι)

Γιατί τους μεζέδες που συνοδεύουν το τσιπουράκι δεν τους φτάνει κανένα «ορντέβρ»

Γιατί στην Ελλάδα κάθε νύχτα τελειώνει το επόμενο πρωί

Γιατί δε μοιραζόμαστε τη βενζίνη στο αυτοκίνητό μας με αυτούς που βάζουμε μέσα

Γιατί δεν κάνουμε ποτέ επίσκεψη «με άδεια χέρια» (σαν κάτι γύφτους Άγγλους και λοιπούς εταίρους)

Γιατί στην Ελλάδα η οικογένεια έχει ακόμα αξία

Γιατί τα καταφέρνουμε πάντα...έστω και την τελευταία στιγμή

Γιατί όταν οι ξένοι δεν έβρισκαν λέξεις έκλεβαν τις δικές μας

Γιατί η λέξη φιλότιμο δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα

Γιατί τις δύσκολες στιγμές τις περνάμε με φίλους χωρίς να χρειαζόμαστε ψυχίατρο (όπως οι Αμερικάνοι)

Γιατί ο Σωκράτης, ο Αριστοτέλης και ο Περικλής ήταν Έλληνες

Γιατί η Μερκούρη, ο Χατζιδάκις και ο Ελύτης ήταν Έλληνες

Γιατί η συνταγή «αλά ελληνικά» είναι η πιο πετυχημένη

Γιατί όταν εμείς φτιάχναμε τον Παρθενώνα οι άλλοι κοιμόντουσαν πάνω στα δέντρα

Γιατί εμείς δώσαμε τα φώτα σε όλους αυτούς που το παίζουνε ηγέτες και οδηγούν στην ειρήνη κάνοντας πολέμους

Γιατί οι Έλληνες δεν πολεμούν σαν ήρωες αλλά οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες (Winston Churchill- 1941)

Γιατί δε βάζουμε κέτσαπ στο φαγητό μας. Έχει από μόνο του υπέροχη γεύση (όχι όπως οι άνοστες αηδίες των Αμερικάνων και Άγγλων)

Γιατί κανένας άλλος δεν χαίρεται για την καταγωγή του όσο εμείς

Γιατί παρόλο που γνωρίζουμε τον κίνδυνο τολμάμε

Γιατί δουλεύουμε για να ζούμε και δε ζούμε για να δουλεύουμε (όπως Αμερικάνοι , Ιαπωνέζοι και λοιποί Ευρωπαίοι)

Γιατί έχουμε του κόσμου τα ελαττώματα και παρόλα αυτά είμαστε ακαταμάχητοι

Γιατί με μια φλόγα καταφέραμε να ενώσουμε ολόκληρο τον κόσμο

Γιατί ακόμη και το πιο μικρό ξωκλήσι μας λούζεται από φως. Δεν πιάνεται η ψυχή μας απο τη σκοτίδα του βιτρώ

Γιατί έχουμε πάντα μια λύση- έστω και πλάγια- σε όλα

Γιατί οι γονείς μας δεν ξεχνάνε ότι υπάρχουμε μόλις κλείσουμε τα δεκαοκτώ (όπως πχ. Αμερικάνοι, Σουηδοί, Δανοί κλπ.)

Γιατί οι Ολυμπιακοί Αγώνες γεννήθηκαν εδώ

Γιατί ενώ έχουμε μικρή χώρα, έχουμε μεγάλη καρδιά.

Γιατί όταν θέλουμε να λιαστούμε, έχουμε αμμουδιά και θάλασσα. Δεν ξεχυνόμαστε στα γρασίδια ούτε βουτάμε στα σιντριβάνια

Γιατί βλέπουμε τον ουρανό γαλάζιο κι όχι μολυβί

Γιατί εδώ που ζούμε όλο το χρόνο, ο ξένος το έχει σκοπό ζωής να έρθει μία εβδομάδα

Γιατί μιλάμε καλά τις ξένες γλώσσες...αλλά ποιοι μιλούν καλά τα ελληνικά;

Γιατί το τζατζίκι, το σουβλάκι, η μαγκιά και το φιλότιμο είναι ελληνικά.

ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΣΟΥΒΛΑΤΖΗΣ ΡΩΤΑΕΙ
ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ: "ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ ΚΟΠΕΛΙΑ", ΚΑΙ ΟΧΙ
ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ "ΑΠ' ΟΛΑ
ΒΑΛΕ ΜΟΥ" ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.

Υ.Γ. Μην αρχήσετε τώρα τίποτα κουλά περί εθνικισμού και πατριωτισμού και ξενερώσουμε! Προφανώς το συγκεκριμένο post δημοσιεύθηκε προς χάριν αστεϊσμού.

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ POSTS!!!

alekos είπε...

Μπιλ ξέρεις καλά τις απόψεις περί Ελλάδος και ότι πρώτος σκοπός της ζωής μου είναι να φύγω από αυτήν την γαμημένη χώρα. Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας αλλά νιώθω μεγάλη ντροπή για αυτούς που με κυβερνάνε. Με αηδιάζει η οργάνωση των δημόσιων υπηρεσιών καθώς και οι δημόσιοι υπάλληλοι εν ώρα εργασία. Με αηδιάζει η συμπεριφορά μας στο δρόμο που έχει αποτέλεσμα κάθε χρόνο μια μικρή πόλη να εξαφανίζεται από τον χάρτη. Γενικά θέλω να πω ότι είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας και είμαι περήφανος για τους περισσότερους συμπολίτες μους αλλά αυτό που λέγεται σύγχρονο Ελληνικό κράτος με αηδιάζει.


Γιατί δε βάζουμε κέτσαπ στο φαγητό μας. Έχει από μόνο του υπέροχη γεύση (όχι όπως οι άνοστες αηδίες των Αμερικάνων και Άγγλων)
εδώ θα ήθελα να πω ότι είναι γνωστή η αποστροφή του μπιλ προς το κέτσαπ αλλά λίγοι θα ξέρετε ότι λατρεύει την μουστάρδα. Να πω την αλήθεια έχω εξάρτηση εδώ και μια βδομάδα από το κέτσαπ, ας με βοηθήσει κάποιος.

Γιατί δουλεύουμε για να ζούμε και δε ζούμε για να δουλεύουμε (όπως Αμερικάνοι , Ιαπωνέζοι και λοιποί Ευρωπαίοι)
Άστο μπιλ εδώ δεν μας σηκώνει το ζήτημα. Με εξαίρεση τους Ιάπωνες που όπως και να το κάνουμε οι άνθρωποι είναι λίγο βλαμμένοι είμαστε από τα μεγαλύτερα κορόιδα σε αυτόν τον τομέα. Εξαίρεση οι δημόσιοι υπάλληλοι.

Γιατί τα καταφέρνουμε πάντα...έστω και την τελευταία στιγμή
Γιατί η λέξη φιλότιμο δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα

Aυτά ξανά πές τα.


ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΣΟΥΒΛΑΤΖΗΣ ΡΩΤΑΕΙ
ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ: "ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ ΚΟΠΕΛΙΑ", ΚΑΙ ΟΧΙ
ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ "ΑΠ' ΟΛΑ
ΒΑΛΕ ΜΟΥ" ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.


Ακόμα και το δικό μου διεστραμμένο μυαλό δεν το είχε δει ποτέ από πονηρή σκοπιά το συγκεκριμένο θέμα.

Billi$ είπε...

Aleko eipame...
Anaferomaste kathara os Ellines kai fisika ohi gia to elliniko kratos klp klp klp klp klp klp klp kai ta hilia dio strava autou tou topou! Alloste kai gia auto goustaroume pou eimaste ellines: Giati psifizoume na mas kivernoun dio oikogeneies mia zoi!!!

Re si pali m@l@ki@ eipes! Poia moustarda re si? ROSIKI...

Oson afora ti douleia ontos zoume se halepous kairous kai ehoume ginei ermea ton ergodoton mas.

Kai telos oson afora ton souvlatzi den to skeftesai kan giati kai se esena ta idia rotaei opote pou na paei to mialo sou!

Ανώνυμος είπε...

Γουστάρουμε που είμαστε Έλληνες παρόλο που:

Έχουμε θάλασσα που συνεχίζουμε να τη μολύνουμε για χρόνια(βλ. Σαντορίνη).

Αγοράζουμε το καρπούζι σε εξευτελιστικές τιμές, με αποτέλεσμα τον οικονομικό στραγγαλισμό των αγροτικών στρωμάτων αλλά υπερηφανευόμαστε γι' αυτό.

Καυχιόμαστε συνεχώς και για τα πάντα (βλ. μεζεδάκια που συνοδεύουν το τσίπουρο).

Είμαστε τόσο ψωλαράδες που δεν ανεχόμαστε να μοιραστούμε τη βενζίνη με κάποιον που βάζουμε στο αυτοκίνητό μας, ακόμα κι αν κάνουμε το ταξίδι Αλεξανδρούπολη-Καλαμάτα, ακόμα κι αν μετά δεν έχουμε λεφτά να φάμε (by the way, αυτός λέγεται στην καλύτερη μαζοχιστής/θύμα, ενώ ο άλλος τουλάχιστον τσιγγούνης, για να μην πω καραγυφταριό του κερατά και με πείτε ρατσιστή).

Οι σχέσεις μας με τους φίλους και τους συγγενείς μας είναι τόσο επιφανειακές που δε μπορούμε να τους επισκεφθούμε να δούμε τι κάνουν, αν δεν έχουμε πρόχειρη μια πάστα ή 300 γραμμάρια ρωξάκια.

Αντιλαμβανόμαστε την έννοια της "οικογένειας" ως τα "θύματα που θα με συντηρούν μέχρι τα 30-35 και θα μεγαλώσουν τα παιδιά μου".

Έχουμε την αντίληψη ότι "οι ξένοι μας κλέβουν τις λέξεις μας", ενώ και οι ίδιοι μας χρησιμοποιούμε καθημερινά ξενικές λέξεις (κάτι που είναι απολύτως φυσιολογικό για όλους τους λαούς).

Η λέξη γαϊδουριά δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα.

Καυλώνουμε που ο Σωκράτης, ο Αριστοτέλης κι ο Περικλής ήταν Έλληνες κι ας μην έχουμε διαβάσει ποτέ στη ζωή μας τους 2 πρώτους και ας μην έχουμε ιδέα τι στον πούτσο έκανε ο τρίτος.

Καυλώνουμε και πάλι που η Μερκούρη, ο Χατζιδάκις και ο Ελύτης ήταν Έλληνες, χωρίς κανείς μας να μην μπορεί να αναφέρει παραπάνω από 3-4 έργα του καθενός (ειδικά για τον Ελύτη πέρα από το "Άξιον εστί" μάλλον κανείς μας δε γνωρίζει άλλα έργα του).

Η πιο εθνικιστική φράση που υπάρχει είναι το "όταν εμείς φτιάχναμε τον Παρθενώνα οι άλλοι κοιμόντουσαν πάνω στα δέντρα". Και στην τελική ποιοι εμείς τον φτιάξαμε?? Είμαστε ο μόνος λαός που νομίζουμε ότι ο "δικός μας" πολιτισμός είναι ο πιο "και γαμώ", αγνοώντας τους Αιγύπτιους, τους Φοίνικες, τους Ίνκας, τους Μάγια, τη Μεσοποταμία, το Λατινικό πολιτισμό και πάει λέγοντας. Λες και επειδή οι πρόγονοί (?) μας ανέπτυξαν όντως έναν από τους σπουδαιότερους πολιτισμούς που υπήρξαν, αυτό σημαίνει ότι είμαστε εμείς σήμερα ως λαός ανώτεροι από τους υπόλοιπους των οποίων οι πρόγονοι δεν έφτιαξαν Παρθενώνα. Jesus δηλαδή.

Συμμετείχε και η Ελλάδα σε όλους τους πολέμους (βλ. Γιουγκοσλαβία, Ιράκ, Αφγανιστάν) αλλά κατηγορούμε μόνο τους "άλλους" που το παίζουνε ηγέτες και οδηγούν στην ειρήνη κάνοντας πολέμους, κι ας τους δώσουμε εμείς τα "φώτα" μας. Λες κι ο λόγος που γίνονται οι ιμπεριαλιστικοί πόλεμοι είναι επειδή ο Bush κι ο Blair δεν έχουν διαβάσει Θουκυδίδη.

Καυχιόμαστε για την ελληνική κουζίνα "που δε χρειάζεται το άνοστο κέτσαπ", λες και είναι το όγδοο θαύμα του κόσμου. Έχετε δει κανέναν Ιταλό να λέει κάτι αντίστοιχο για τα μακαρόνια ή κανέναν Κινέζο για το ρύζι? Εγώ πάντως όχι.

Δε μας κάνει εντύπωση, ίσα ίσα βγαίνουμε και βροντοφωνάζουμε το γεγονός ότι "κανένας άλλος δεν χαίρεται για την καταγωγή του όσο εμείς". Μπράβο μας!!! Η λέξη εθνικισμός σας λέει κάτι??

Όποιος λέει τη φράση "δουλεύουμε για να ζούμε και δε ζούμε για να δουλεύουμε (όπως Αμερικάνοι , Ιαπωνέζοι και λοιποί Ευρωπαίοι)", είναι είτε ηλίθιος, είτε βολεμένος, ή δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του.

Με μια φλόγα καταφέραμε να ενώσουμε την Coca-Cola, τα McDonald's, την Cosmote, την Adidas κλπ και να καταχρεωθεί ο ελληνικός λαός με ποσά, τα οποία θα ξεπληρώσει κάπου στο 2030.

Είμαστε τόσο αλαζόνες που θεωρούμε πιο ωραίο ένα ξωκλήσι "που λούζεται από φως" από μια καθολική εκκλησία με βιτρώ (Δε λέω ότι ισχύει το αντίθετο, απλά είναι τουλάχιστον αγένεια και ύβρις να λες κάτι τέτοιο για την τέχνη που ανέπτυξαν άλλοι λαοί για να λατρεύουν το Θεό τους).

Δε συνειδητοποιούμε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες έχει καταντήσει ένα πανηγυράκι των πολυεθνικών που βγάζουν τρελά κέρδη από αυτούς, αλλά μιλάμε για αρχαία πνεύματα αθάνατα και αηδίες. Γιατί στην αρχαιότητα, οι πόλεμοι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων δε σταματούσαν για χάρη της "Ειρήνης" ή κανενός Θεού, αλλά ακριβώς επειδή οι πολεμιστές κάθε πόλης βρίσκονταν στην Ολυμπία και αγωνίζονταν ουσιαστικά για να επιδείξουν την πολεμική δύναμη της πόλης-κράτους τους. Πρέπει να υπερηφανευόμαστε και γι' αυτό τώρα?

"Όταν θέλουμε να λιαστούμε, δεν ξεχυνόμαστε στα γρασίδια ούτε βουτάμε στα σιντριβάνια", αλλά πάμε και σκάμε ένα πεντάευρο στο beach bar για το φραπεδάκι μας και κάνουμε τη μόστρα μας. Και, μάλιστα, δεν ανησυχούμε καθόλου που κάτι που ανήκει σε όλους μας (η αμμουδιά και η θάλασσα) έχει αρχίσει να ιδιωτικοποιείται σε τέτοιο βαθμό που μια οικογένεια δυσκολεύεται να πάει πλέον για μπάνιο, γιατί δε μπορεί να πληρώνει καθημερινά 10 € για μια ομπρέλα και δύο ξαπλώστρες.

Είμαστε τόσο εθνικιστές που νομίζουμε ότι "εδώ που ζούμε όλο το χρόνο, ο ξένος το έχει σκοπό ζωής να έρθει μία εβδομάδα". Μια χαρά τους βλέπω να βολεύονται και με τις παραλίες της Τουρκίας. Από το να πληρώσει 8 € μια χωριάτικη στους κουτοπόνηρους Έλληνες, πάει και πληρώνει 2 € ένα κεμπάπ στους Τούρκους, που δεν κοιτάνε πώς θα τον κοροιδέψουν και θα του πάρουν περισσότερα λεφτά. Εκεί τουλάχιστον σέβονται τους ανθρώπους που επισκέπτονται τη χώρα τους για να κάνουν τουρισμό.

ΥΓ. Συγγνώμη που άρχισα τα "κουλά περί εθνικισμού και πατριωτισμού".

Billi$ είπε...

Filtate gianni ego to dilosa peri ethnikismou...

Vevaia kai esi eftases sto allo akro vre paidi mou kai stin apoliti isopedosi!!! Eipame alla ohi kai etsi.

Sigoura polla apo auta pou les ehoun vasi alla na sou po kai ego stin teliki oti ego tha sinehiso na eimai kai na niotho perifanos gia tin katagogi mou (opos vevaia kai kathe xenos politis gia tin diki tou katagogi) kai as haraktiristo kai ethnikistis!

Ανώνυμος είπε...

Ναι, κοίταξε Βασίλη, έχεις κάθε δικαίωμα να είσαι περήφανος για την καταγωγή σου (μπορεί να σου φαίνεται περίεργο, αλλά κι εγώ είμαι). Όμως είναι άλλο πράγμα να είσαι περήφανος για την καταγωγή σου, κι άλλο να μου ποστάρεις ένα εμετικό κειμενάκι το οποίο "αποδεικνύει" πόσο και γαμώ τα άτομα είναι οι Έλληνες σε σύγκριση με όλους τους ηλίθιους Ευρωπαίους, Αμερικάνους κλπ. (Το οποίο κείμενο by the way, ήταν διαφημιστική καμπάνια ενός ραδιοφωνικού σταθμού της Θεσσαλονίκης, του 92.8 "Ελληνικός fm) Και επίσης υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις λέξεις πατριωτισμός και εθνικισμός, την οποία βέβαια, δε θα κάτσω να αναλύσω τώρα. Γι' αυτό το σκοπό υπάρχουν τα λεξικά, άλλωστε.

Θα ήθελα όμως ειλικρινά να μου πεις, σε ποιο σημείο του σχολίου μου έφτασα στην "απόλυτη ισοπέδωση" όπως λες. Πάρε ένα-ένα τα σημεία της απάντησής μου και πες μου πού πιστεύεις ότι έχω δίκιο και πού άδικο και σου υπόσχομαι ότι θα σου απαντήσω. Στην τελική, για να γίνονται συζητήσεις δεν άνοιξες το blog σου? Εκτός κι αν θέλεις τα σχόλια στα posts σου να περιορίζονται σε απαντήσεις του στυλ "ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ POSTS!!!".

Ανώνυμος είπε...

Το δηλώνω! Με διχάσατε!!

Peace

Ανώνυμος είπε...

Ρε Γιάννη,
ειλικρινά,τι πρόβλημα έχεις με τα σχόλια του στυλ "και γαμώ τα ποστς";Αντιλαμβάνομαι ότι το κείμενο παρουσιάζει μια τελείως ωραιοποιημένη και εκειδανικευμένη κατάσταση,αλλά εμένα με έφτιαξε, γιατί είχε γέλιο.Εντάξει και η χώρα μας και η νοοτροπία των κατοίκων της έχουν τα χίλια μύρια κι όσα κακά,στραβά και ανάποδα, αλλά δεν πρέπει εξαιτίας τους να σταματήσουμε να βλέπουμε και τα άλλο τόσα καλά.Και εν πάση περιπτώσει στο χέρι μας είναι να βελτιώσουμε όσο και όπως μπορούμε -δεν είναι καθόλου εύκολο,αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο- όλα τα άσχημα και τα απαράδεχτα που συμβαίνουν σε αυτή τη χώρα.

Billi$ είπε...

Tha sou po to poli aplo filtate gianni kai den tha anafertho xana sto thema mias kai ego eimai autos pou to egrapse kai eseis to sholiazete...

1on an xanakouso apo kanenan sas (kai den anaferomai apokleistika se esena) na mou xanapei tipota gia lexika kai alla tetoia koula...

2on o kathenas ehei tin apopsi tou kai to dikaioma na leei oti thelei. Alloste gia auto dimiourgithike to blog pera apo to na kanoume to havale mas. Opote kai i nemesis tha ekfrazetai me thavmasmo gia to post (stin sigkekrimeni periptosi) kai esi mporeis elefthera na to haraktirizeis emetiko... Alloste dimokratia ehoume kai eleftheria apopseon apo oti thimamai kai se kammia periptosi den tha katso na se fimoso kai na sou diagrapso sholio sou, alla oute tha anehto omos kai eironies apenanti se emena kai se alla atoma tou blog!!!

3on Oson afora to post tora. Na toniso gia mia akomi fora oti auto to keimenaki to vrika kapou autousio, mou arese, gelasa kai eipa na to dimosieuso. Oute thelo na po oti eimaste to kalitero ethnos tou kosmou, oute oti g... kai dernoume! Kai ego opos kai esi pistepse me vlepo polla strava kai koula kathimerina sto dromo pou mou prokaloun kai apostrofi ores ores, eite auta aforoun stin koinoniki mas zoi, eite to idio mas to kratos. Apo tin alli omos, me oli tin simasia tis lexis, SIHENOMAI pragmatika olous tous ellines metanastes pou girisan monima piso kai to mono pou kanoun einai na gkriniazoun gia ta panta kai tin oli katastasi pou vrikan piso stin "patrida". Sto kato kato an den sou aresei siko kai fige kai girna apo ekei pou irthes re file, den se kalese kai kanenas!!! Episis den mporo kai tin klassiki elliniki gkrinia gia ta panta, oti ola einai strava ola anapoda alla apo tin alli kaneis mas simperilamvanomenou kai emou den kanei kati ousiastiko gia na allaksei auti i katastasi. Mono gkrinia!!!

Opote kleinontas kataligo kai anaferomai se olous pou prokeite na xanampoun sto blog:

Thelete na lete "kai gamo ta post", me timate afantasta!

Thelete na me haraktirizete emetiko kai m@l@k@ kai auta pou grafo gelia kai athlia? Dikaioma sas kai prosopika ego den prokeite na po kaki kouventa.

Alla den tha dehto apo kanenan epithetiki kai drimi kritiki gia tis apopseis ton allon!!!

alekos είπε...

Να βγαίνουν τα μαχαίρια.

Εγώ διαλέγω το χασαπομάχαιρο

Ανώνυμος είπε...

Βασίλη η Γλυκερία σε γουστάρει.

Ανώνυμος είπε...

Τσόγλανε Βασίλη,

1)Το έπιασα το υπονοούμενο για τη βενζίνη αλλά τώρα με τη μηχανή δε θα πληρώνεις τίποτα.

2)Και για την κέτσαπ επίσης αλλά ξέρεις ότι το φαί εδώ δεν τρώγεται αλλιώς.

3)Εσένα γιάνναρε αν στα έδιναν έτοιμα να δούμε αν θα δούλευες.

4)Όταν λες για τη Μερκούρη και το Σωκράτη την Ειρήνη και τον Κόκκαλη εννοείς?Γιατί τώρα που θα πάρετε Rivaldo μπορεί να άλλαξες γνώμη.

5)Γιάνναρε για εσένα τα καρπούζια 500% επάνω την επόμενη φορα.

5)

Ανώνυμος είπε...

6)Λίγα λόγια για τους γιαπωνέζους.Για τους κινέζους πες ότι θες.

alekos είπε...

Γκέκα πλακα μας κάνεις?

Αφού οι άνθρωποι είναι ανώμαλοι. Είναι η μόνη χώρα που όταν απεργούν συνεχίζουν και δουλεύουν σαν σκυλιά εκφράζοντας την δυσαρέσκεια τους βάζοντας ένα μαντίλι στο κεφάλι. Α και για μην το ξεχάσω απαγορεύονται οι τσόντες αλλά επιτρέπονται κάτι διεστραμμένα κινούμενα σχέδια.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, παιδιά ένας-ένας για να σας προλαβαίνω κιόλας :))

Πρώτα από όλα: αυτό που είπα για το λεξικό, δεν το είπα σε καμία περίπτωση για να σε μειώσω. Είπα ότι δε θα κάτσω να αναλύσω τη διαφορά μεταξύ των εννοιών εθνικισμός και πατριωτισμός, γιατί πολύ απλά ΒΑΡΙΕΜΑΙ να πληκτρολογώ κάτι το οποίο είναι πολύ εύκολο για τον καθένα να βρει ανοίγοντας ένα λεξικό. Δεν το είπα με κακή πρόθεση θέλοντας να σε μειώσω ας πούμε, γιατί καταρχήν δεν το θεωρώ υποτιμητικό ένας άνθρωπος να ανατρέχει σε ένα λεξικό για να δει τον ορισμό μιας λέξης. Κι εγώ μάλιστα είχα ανατρέξει στο λεξικό για να βρω τη διαφορά μεταξύ εθνικισμού και πατριωτισμού (ύστερα από μία παρόμοια κουβέντα που είχαμε κάνει με την παρέα μου παλιότερα). Δεν είναι ντροπή να μην το ξέρεις. Εξάλλου κανείς μας δε γεννήθηκε έχοντας ξεκαθαρισμένο στον εγκέφαλό του τι σημαίνει το ένα και τι σημαίνει το άλλο. Απλά τις έννοιες αυτές τις μπερδεύει πολύς κόσμος, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Άνοιξε ένα λεξικό και θα δεις (και πάλι δεν το λέω υποτιμητικά αυτό). Λοιπόν, από τη βόλτα που έκανα μέσα στο blog σου, καταλαβαίνω γιατί το πήρες αρνητικά που σου είπα να ανοίξεις ένα λεξικό [γιατί πήρε το μάτι μου μερικά μαλλιοτραβήγματα σχετικά με το θέμα αυτό :) ], αλλά ελπίζω να το ξεκαθαρίσαμε αυτό. Ε?

Σχετικά με αυτό που λες ότι "alla oute tha anehto omos kai eironies apenanti se emena kai se alla atoma tou blog", προφανώς αναφέρεσαι στο θέμα με το λεξικό οπότε δεν έχω κάτι άλλο να πω, γιατί εξηγήθηκα πριν.

Όσον αφορά το κείμενο αυτό καθαυτό, εγώ το βρίσκω εμετικό, όπως είπα και σε πρότερο σχόλιό μου. Ξέρω ότι δεν το συνέταξες εσύ, αλλά ότι το αναδημοσίευσες. (Αν το είχες γράψει εσύ μάλλον θα ήμουν πιο επιεικής στο χαρακτηρισμό του γιατί δε θα ήθελα να σε προσβάλω)

Συγγνώμη, αλλά εμένα μου προκαλεί αποστροφή και αηδία ένα κείμενο που λέει ότι "όταν οι ξένοι δεν έβρισκαν λέξεις έκλεβαν τις δικές μας", "όταν εμείς φτιάχναμε τον Παρθενώνα οι άλλοι κοιμόντουσαν πάνω στα δέντρα", "εμείς δώσαμε τα φώτα σε όλους αυτούς που το παίζουνε ηγέτες και οδηγούν στην ειρήνη κάνοντας πολέμους", "ακόμη και το πιο μικρό ξωκλήσι μας λούζεται από φως. Δεν πιάνεται η ψυχή μας απο τη σκοτίδα του βιτρώ", "εδώ που ζούμε όλο το χρόνο, ο ξένος το έχει σκοπό ζωής να έρθει μία εβδομάδα" κλπ κλπ. Από απαίσια διαφημιστική καμπάνια για ραδιοφωνικό σταθμό που ήταν (τι σχέση έχει το φιλότιμο, το καρπούζι και το τζατζίκι με την Ελευθερία Αρβανιτάκη ας πούμε, ακόμα δεν έχω καταλάβει) έχει καταλήξει να είναι σημαία των απανταχού Ελλήνων εθνικιστών. Αυτό που μου τη δίνει με αυτό το κείμενο δεν είναι ότι παρουσιάζει μια τέλεια εικόνα για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Το θέμα είναι ότι ο διαφημιστής που το έγραψε, το έγραψε με τέτοιο τρόπο ώστε αν κάποιος το διαβάσει, αμέσως γουστάρει που είναι Έλληνας χωρίς να κάτσει να σκεφτεί τι ακριβώς λέει αυτό το κείμενο και πόσο εθνικιστικά είναι τα μηνύματα που περνάει.

Και τέλος, δε χαρακτήρισα εσένα που το αναδημοσίευσες εμετικό. Εμετικός είναι αυτός που το συνέταξε. Αν, βέβαια, ασπάζεσαι αυτά που λέει το κείμενο, τότε σόρρυ αλλά για μένα είσαι εθνικιστής (και πάλι όμως όχι εμετικός).

Σχετικά με τους επαναπατρισμένους Έλληνες, δεν είναι λογική αυτή το να λες "Sto kato kato an den sou aresei siko kai fige kai girna apo ekei pou irthes re file, den se kalese kai kanenas". Δεν πάει έτσι.

Αυτοί βέβαια που γκρινιάζουν ολημερίς για τα κακά της χώρας μας χωρίς οι ίδιοι τους να κάνουν απολύτως τίποτα για να αλλάξει αυτή η κατάσταση, μου τη δίνουν όσο τη δίνουν κι εσένα. Πίστεψέ με.

Και κλείνοντας, ας πάρουμε τα πράγματα με χρονολογική σειρά:

1. Αναδημοσιεύεις το κείμενο.
2. Το σχολιάζει η νέμεσις λέγοντας "ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ POSTS!!!".
3. Το διαβάζω (για πολλοστή φορά στη ζωή μου) και το σχολιάζω βήμα προς βήμα γράφοντας 3 σελίδες κείμενο.
4. Απαντάς στο σχόλιο μου σε 2 σειρές, λέγοντάς μου ότι έφτασα στην "απόλυτη ισοπέδωση".
5. Και σου απαντάω μετά τα εξής: Θα ήθελα όμως ειλικρινά να μου πεις, σε ποιο σημείο του σχολίου μου έφτασα στην "απόλυτη ισοπέδωση" όπως λες. Πάρε ένα-ένα τα σημεία της απάντησής μου και πες μου πού πιστεύεις ότι έχω δίκιο και πού άδικο και σου υπόσχομαι ότι θα σου απαντήσω. Στην τελική, για να γίνονται συζητήσεις δεν άνοιξες το blog σου? Εκτός κι αν θέλεις τα σχόλια στα posts σου να περιορίζονται σε απαντήσεις του στυλ "ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ POSTS!!!".

Ανώνυμος είπε...

Αλέκο,

Πλάκα κάνω.Απλά εδώ ξέρουν πως πιστεύω ότι οτιδήμοτε έχει ρόδες πρέπει να είναι HONDA(να κάνουμε και λίγη διαφήμιση).Οι τσόντες είναι ένα μεγάλο πρόβλημα εκεί.

Ανώνυμος είπε...

Γκέκα,

εσύ φαντάζομαι έχεις φάει τα χρόνια σου να σκάβεις, ε? Και τη μηχανή με την οποία θα κάνεις τζάμπα βόλτες το Βασίλη φαντάζομαι θα την πήρες μόνος σου και όχι οι γονείς σου. Καλά δεν τα λέω?

Και by the way, δουλεύω, αν και μπορώ πολύ άνετα να ζήσω από τα έτοιμα των γονιών μου.

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη,

Και βέβαια την πήραν οι γονείς μου.Εσένα αν στην αγόραζαν να τους έλεγες "Α! Ευχαριστώ πολύ, πάρτε την πίσω".Λες και οι γονείς σου δεν έχουν ξοδέψει λεφτά για την πάρτη σου.Φαντάζομαι,ακόμα,θα ξέρεις πάρα πολλούς ανθρώπους που το όνειρο τους είναι να δουλεύουν.Ετσι?Γιατί εγώ ξέρω λίγους που κατάφεραν να κάνουν το χόμπι τους επάγγελμα και αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα.

Υ.Γ. Τα καρπούζια δεν τα σχολίασες.

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι που ξέχασα.Όταν μίλησα για έτοιμα δεν εννοώ λεφτά των γονιών σου.Θα ήθελα πολύ να σε δω να προσπαθείς να με πείσεις πως θα δούλευες αν θα κέρδιζες το τζόκερ για παράδειγμα.

alekos είπε...

Bill το χτύπησες το γκομενάκι

Ανώνυμος είπε...

@ Γκέκα

Λοιπόν, η αντιπαράθεσή μου μαζί σου ξεκίνησε προφανώς από αυτό που έγραψα στο πρώτο μου σχόλιο ότι:

Όποιος λέει τη φράση "δουλεύουμε για να ζούμε και δε ζούμε για να δουλεύουμε (όπως Αμερικάνοι , Ιαπωνέζοι και λοιποί Ευρωπαίοι)", είναι είτε ηλίθιος, είτε βολεμένος, ή δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του.

Μ' αυτό εννοώ ότι για τους πιο πολλούς από μας θα χρειαστεί πιθανότατα να κάνουμε και 2 και 3 δουλειές άμα λάχει για να τα βγάλουμε πέρα οικονομικά. Άρα μάλλον, θα ζούμε για να δουλεύουμε, κι όχι ανάποδα. Διαφωνείς κάπου με αυτό??

Προφανώς και οι γονείς μου έχουν ξοδέψει λεφτά για μένα. Λογικό δεν είναι? Και δεν το βρίσκω κακό, αν οι δικοί σου έχουν την οικονομική άνεση, να σου πάρουν μηχανή. Αλλά τουλάχιστον εσύ μη μου τη λες κι από πάνω με σχόλια του στυλ "Εσένα γιάνναρε αν στα έδιναν έτοιμα να δούμε αν θα δούλευες".

Και τέλος, για να λύσω και την εξαιρετική απορία σου για το τζόκερ (!!!), ναι, μάλλον δε θα δούλευα αν κέρδιζα το τζόκερ. Κι αν κάποτε το κερδίσω, θα μπω στο blog και θα ανακαλέσω όλα όσα είπα.

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη,

1)Τα έχεις μπλέξει λίγο τα πράγματα.Όταν λες ότι κάνουμε δύο δουλειές για να τα βγάλουμε πέρα σημαίνει πως είναι απαραίτητες για να επιβιώσουμε.Ένας άνθρωπος ζει για να δουλεύει όταν η εργασία πλέον έχει γίνει αυτοσκοπός και μοναδικός προορισμός.Όταν κάποιος προσπαθεί να τα βγάλει πέρα δουλεύει επειδή είναι απόλυτα αναγκαίο.Αυτό δεν είναι αυτοσκοπός.

2)Αφού δε σε πειράζει που μου αγόρασαν μηχανή γιατί με ρώτησες με ύφος αν την πήρα μόνος μου?

3)Για τον Ελύτη κάτι.Επειδή τον θαυμάζω δε σημαίνει ότι ντε και καλά πρέπει να ξέρω όλα τα έργα του.Ξέρω ότι έκανε κάτι σημαντικό και αξιοπρόσεκτο.Επίσης θαυμάζω και τον Αϊνστάιν αλλά συγχωρεσε με που δεν ξέρω να φτιάχνω πυρηνική βόμβα.

Υ.Γ.Τα καρπούζια δεν τα σχολίασες.Γιατί αυτό με την αγροτιά συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα.Στη Βουλγαρία για παράδειγμα οι αγρότες κυκλοφορούν με Lamborghini(όχι τα τρακτέρ).

Ανώνυμος είπε...

Ο Βασίλης ψηφίζει ΛΑ.Ο.Σ.Τον έχω στο εκλογικό κέντρο του καρατζαφέρη.Έχω και αποδείξεις.

alekos είπε...

Na μην ξεχνιόμαστε το τζόκερ έχει 7 μύρια οπότε δοκιμάστε την τύχη σας. Πάψτε να μαλώνετε για κάθε τι.

Ανώνυμος είπε...

@ Γκέκα,

1. Μάλλον εσύ έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Όταν λέμε για κάποιον ότι ζει για να δουλεύει, δε σημαίνει ότι ο άνθρωπος αυτός είναι καριερίστας. Προφανώς εκεί έγκειται όλη μας η παρεξήγηση. Όταν λέμε για κάποιον ότι ζει για να δουλεύει, εννοούμε ότι ο άνθρωπος αυτός έχει αναγκαστεί να δουλεύει τόσο πολύ, που έχει φτάσει στο σημείο να μην ευχαριστιέται τη ζωή του. Για κάποιον που το κάνει από επιλογή, εγώ δε θα πω ότι "ζει για να δουλεύει" - το πιο πιθανό είναι να τον πω καριερίστα ή και μαλάκα στο κάτω-κάτω.

Κι όταν λέω έχει αναγκαστεί να δουλεύει, δύο πράγματα είναι πιθανά:

α) Δεν τα βγάζει πέρα οικονομικά, οπότε κάνει και 2 και 3 δουλειές άμα λάχει.

β) Οι συνθήκες εργασίας στη χώρα του είναι τέτοιες που δουλεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Γιατί, μπορεί να μην το ξέρεις, αλλά στην Αμερική για παράδειγμα, οι άνθρωποι δουλεύουν γύρω στις 50-60 ώρες την εβδομάδα (Αυτοί δε γουστάρουν να δουλεύουν τόσες ώρες τη βδομάδα, αλλά τι να κάνουμε, έχουν αναγκαστεί να το κάνουν γιατί έτσι είναι οι συνθήκες εργασίας στη χώρα τους). Και στην Ευρωπαϊκή Ένωση επίσης, έχει ψηφιστεί νόμος που ορίζει 63 ώρες εργασίας τη βδομάδα για τον καθένα μας. Θα το ζήσουμε κι αυτό εν καιρώ.

Λοιπόν, εγώ όταν διάβασα στο αρχικό ποστ του Βασίλη ότι “δουλεύουμε για να ζούμε και δε ζούμε για να δουλεύουμε (όπως Αμερικάνοι , Ιαπωνέζοι και λοιποί Ευρωπαίοι)”, σχολίασα ότι για να το λέει αυτό κάποιος πρέπει να είναι είτε ηλίθιος (οπότε δικαιολογείται λόγω βλακείας να το λέει), είτε βολεμένος (οπότε δε θα αναγκαστεί ποτέ στη ζωή του να δουλεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ), είτε δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του (οπότε δεν έχει ιδέα πως έχουν διαμορφωθεί οι συνθήκες εργασίας στην Ελλάδα).

Και ο συγγραφέας του αρχικού κειμένου νομίζω μ' αυτήν την έννοια το έγραψε. Ουσιαστικά “κορόιδεψε” τους Αμερικάνους, τους Ιάπωνες και τους Ευρωπαίους που δουλεύουν τόσο πολύ, ενώ και στην Ελλάδα η ίδια κατάσταση θα δημιουργηθεί σε λίγα χρόνια. Αυτό ήθελα απλώς να επισημάνω.

2. Όσον αφορά το σχόλιό μου, για τη μηχανή σου, ξαναλέω αυτό που είπα και πριν:

Δεν το βρίσκω κακό, αν οι δικοί σου έχουν την οικονομική άνεση, να σου πάρουν μηχανή. Αλλά τουλάχιστον εσύ μη μου τη λες κι από πάνω με σχόλια του στυλ "Εσένα γιάνναρε αν στα έδιναν έτοιμα να δούμε αν θα δούλευες".

Μαγκιά σου, λοιπόν, που οι γονείς σου μπορούν να σου αγοράσουν μηχανή. Δε σε κατηγορώ γι’ αυτό. Αλλά δεν ανέχομαι και σχόλια σαν το προηγούμενο από κάποιον που κάνει ακριβώς αυτό για το οποίο κατηγορεί εμένα: να ζει από τα έτοιμα. Γιατί σου είπα και πριν ότι μπορώ αν θέλω να ζήσω από τα έτοιμα, αλλά δεν το κάνω. Τελεία.

3. Σχετικά με τον Ελύτη και τον Αϊνστάιν: Πρώτον, δεν απαίτησε κανείς από σένα να μπορείς να φτιάξεις ατομική βόμβα (έλεος, δηλαδή, αυτό κατάλαβες από το σχόλιό μου?) . Ούτε σε κατηγόρησε κανείς που δε μπορείς να γράψεις ένα έργο αντάξιο του “Άξιον εστί”. Και γω χαίρομαι που ένας Έλληνας ποιητής πέτυχε μια τόσο σημαντική διάκριση στο εξωτερικό, αλλά ως εκεί. Υπάρχει, όμως, πολύς κόσμος που καυλώνει με το γεγονός ότι ο Ελύτης ήταν Έλληνας, μόνο και μόνο επειδή κάπου, κάποτε, κάτι άκουσε γι’ αυτόν. Και μετά σου τσαμπουνάει κάτι ατάκες του στυλ “Αααα ρε μαλάκες Ευρωπαίοι, εμείς έχουμε Ελύτη ρεεεεε!!!!” (στο ίδιο μήκος κύματος εξάλλου κινείται και το αρχικό κείμενο λέγοντας “ Γουστάρουμε που είμαστε Έλληνες γιατί ο Ελύτης ήταν Έλληνας) , χωρίς φυσικά να γνωρίζει κάτι γι’ αυτόν ή να έχει διαβάσει κάποιο από τα έργα του. Και για να σε προλάβω, όχι, εγώ ΔΕΝ έχω διαβάσει το “Άξιον εστί”, ούτε ξέρω πολλά για τον Ελύτη, αλλά εγώ δε βγαίνω να το παίξω καμπόσος επειδή έτυχε η μάνα κι ο πατέρας του Αλεπουδέλη να είναι Έλληνες. Στην τελική επειδή αυτός ήταν σπουδαίος άνθρωπος, σημαίνει ότι όλο το έθνος των Ελλήνων είναι σπουδαίοι? (Ξέρω ότι εσύ ΔΕΝ υποστηρίζεις κάτι τέτοιο, αλλά αυτήν την αντίληψη περνάει το αρχικό ποστ, το οποίο και σχολιάζω εξαρχής)

ΥΓ1. Επειδή έχεις φαγωθεί με τα καρπούζια:

Όταν εγώ γράφω Αγοράζουμε το καρπούζι σε εξευτελιστικές τιμές, με αποτέλεσμα τον οικονομικό στραγγαλισμό των αγροτικών στρωμάτων αλλά υπερηφανευόμαστε γι' αυτό, κι εσύ μου απαντάς Γιάνναρε για εσένα τα καρπούζια 500% επάνω την επόμενη φορα, δε νομίζω ότι υπάρχουν και πολλά που μπορώ να πω. Ο καθένας ας βγάλει μόνος του τα συμπεράσματά του.

Και όσον αφορά τους αγρότες στη Βουλγαρία, σε παρακαλώ, όταν είναι να μιλήσεις για κάτι σοβαρά, τουλάχιστον ενημερώσου επ’ αυτού. Αν δεν το κάνεις, δε θα σε πάρουν και οι υπόλοιποι στα σοβαρά (καλή ώρα εγώ τώρα). Άκου όλοι οι αγρότες στη Βουλγαρία κυκλοφορούν με Lamborghini!!!!!!!!!!!!!

ΥΓ2. Βασίλη, περιμένω ακόμα να μου πεις πού έφτασα στην απόλυτη ισοπέδωση στο πρώτο μου σχόλιο. Αν βαριέσαι να πάρεις ένα-ένα τα σημεία του πρώτου σχολίου μου, τουλάχιστον πες μου κανα δυο παραδείγματα. Thanks.

Billi$ είπε...

Agapiti gianni,

kai tha kleiso me auto to sholio mou
otan leo oti eftases stin isopedosi ennoo poli apla (kai ontos den tha katso na sholiaso kathe simeio giati variemai!!!) oti apo to ena akro pou kimenetai to sigkekrimeno post eftases sto akrivos antitheto. Erhesai kai anereis ta panta apo osa eipothikan prin vlepontas ta apo tin diki sou skopia vevaia kai mas les stin teliki pos ola auta einai anoisies kai den ehei noima na perifanevomaste gia tipota oute gia tous simpatriotes mas pou kanane kati simantiko pagkosmios oute gia tous olimpiakous klp klp klp klp klp

Apla tonizo gia TELEUTEA fora, den irtha edo gia na ftiaxo sinidiseis, alla na parousiaso ena aplo keimenaki, pou den pistevo pos se sovara atoma pou mpainoun sto blog mporei na tous dimiourgisei opoiadipote alli entiposi ektos apo asteia kai komiki.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή κουράστηκα και νιώθω πως μιλάω σε ντουβάρι θα πω κάτι για τελευταία φορά.

1)Δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει ζούμε για να δουλεύουμε.Έχεις άλλη άποψη.Κράτα την.

2)Δεν έχεις καταλάβει πως, φυσικά, υπερέβαλα για τον Αϊνστάιν για να καταλάβεις πως έχει η κατάσταση.Μάταια όμως.

3)Δε σε κατηγόρησα επειδή τρως από τα έτοιμα.Σε κατηγόρησα επειδή λες πως ζεις για να δουλεύεις.Αλλά ούτε αυτό το κατάλαβες.

4)Ακόμα και το ξαδερφάκι μου θα καταλάβαινε πως για τους Βούλγαρους αγρότες έκανα πλάκα.

Ανώνυμος είπε...

Καλά, λοιπόν, αν και δεν είχα σκοπό να απαντήσω ξανά, το κάνω απλά για να ξαναπώ κανα δυο πράγματα.

Πρώτον, δε σε ρώτησα να μου πεις τι θα πει "απόλυτη ισοπέδωση". Ξέρω τι σημαίνει και η μία και η άλλη λέξη. Ζήτησα να μου αναφέρεις ένα-δύο παραδείγματα από το πρώτο σχόλιό μου στα οποία πιστεύεις ότι ισοπέδωσα τα πάντα.

Είναι πολύ εύκολο ελλείψει επιχειρημάτων να κατηγορούμε τον άλλον ότι είναι απόλυτος, μηδενιστής ή δεν ξέρω 'γω τι άλλο.

Μου λες ότι:

"Erhesai kai anereis ta panta apo osa eipothikan prin vlepontas ta apo tin diki sou skopia vevaia"

Όταν γράφω κάτι, ναι, ΠΑΝΤΑ το γράφω από τη δική μου σκοπιά. Δεν ξέρω αν εσύ νομίζεις ή αν όντως πετυχαίνεις στο λόγο σου να είσαι αντικειμενικός, εγώ πάντως αναγνωρίζω την υποκειμενικότητα των λόγων μου και δεν απαιτώ από κανέναν να ασπαστεί αυτά που λέω.

Δεν απαγόρεψα σε κανέναν να αισθάνεται εθνικά υπερήφανος για τον Ελύτη, το Σωκράτη ή για όποιον άλλο θέλει (Πώς θα μπορούσα άλλωστε). Το μόνο που έκανα, ήταν να σχολιάσω αυτούς που δεν έχουν ιδέα τι ήταν Ο Ελύτης, ο Σωκράτης, Ο Αριστοτέλης κλπ, αλλά παρόλα αυτά έχουν μια αντίληψη στη ζωή τους του στυλ "Αααα ρε μαλάκες Ευρωπαίοι, εμείς έχουμε Ελύτη ρεεεεε!!!!" (στο ίδιο μήκος κύματος εξάλλου κινείται και το αρχικό κείμενο λέγοντας "Γουστάρουμε που είμαστε Έλληνες γιατί ο Ελύτης ήταν Έλληνας") Και πιστεύω ότι θα συμφωνήσουμε τουλάχιστον σ' αυτό, ότι υπάρχει πολύς τέτοιος κόσμος.

Τέλος, μόνο να πω ότι όταν εκθέτεις τις απόψεις σου δημόσια (ειδικά σε ένα μέσο όπως αυτό, όπου η επικοινωνία είναι διαδραστική) πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς την κριτική των άλλων, γνωστών και μη.

Αυτά.

Ανώνυμος είπε...

@ Γκέκα για τελευταία φορά:

1)Δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει ζούμε για να δουλεύουμε.Έχεις άλλη άποψη.Κράτα την.

--> Από τους δυο μας μάλλον εσύ είσαι αυτός που δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει αυτή η έκφραση. Σου το εξήγησα στο προηγούμενο σχόλιό μου. Αν δε θες να το δεχτείς, ειλικρινά, μη σώσεις.

2)Δεν έχεις καταλάβει πως, φυσικά, υπερέβαλα για τον Αϊνστάιν για να καταλάβεις πως έχει η κατάσταση.Μάταια όμως.

--> Ε?

3)Δε σε κατηγόρησα επειδή τρως από τα έτοιμα.Σε κατηγόρησα επειδή λες πως ζεις για να δουλεύεις.Αλλά ούτε αυτό το κατάλαβες.

-->Δεν είπα ποτέ ότι ζω για να δουλεύω. Ψάξε σε όλα τα σχόλιά μου και πες μου πού είπα κάτι τέτοιο για μένα προσωπικά. Ακόμα κι αν το είχα πει όμως, εγώ ξέρω αν ζω για να δουλεύω ή όχι. Οπότε, όπως και νά 'χει, εσύ δε μπορείς να με κατηγορήσεις επειδή το λέω.

4)Ακόμα και το ξαδερφάκι μου θα καταλάβαινε πως για τους Βούλγαρους αγρότες έκανα πλάκα.

--> Συγχαρητήρια πολλά να δώσεις στο ξαδερφάκι σου. Εγώ σου απάντησα έτσι, γιατί σε πήρα στα σοβαρά. Λάθος δικό μου. Με συγχωρείς.

Billi$ είπε...

Epeidi mou aresei na hrisimopoio paroimies sto logo mou tha po tin exis arhika: Daskale pou didaskes kai nomo den ekrateis! Auto anaferetai gia to poses fores eipa tin frasi teleuteo sholio!!!

Tora parousiazo ena gnorimo sholio proigoumenou analogou post:

"Θεέ μου, τι γίνεται εδώ πέρα??? Είστε τρελοί?? Ωραία συζήτηση πιάσατε. Καλό το άρθρο, δε λέω, αλλά αυτή η νέμεσις μήπως είχε περίοδο όταν έγραψε τα σχόλια της?? Γιατί αν είχε περίοδο, δικαιολογείται ως ένα βαθμό το ότι άρχισε να μιλάει για φαλλοκρατικά γουρούνια κλπ (ντόινγκ!), αν όχι όμως, σόρρυ που στο λέω αλλά you've got some serious issues!!! Κουκλίτσα μου, χαλάρωσε λιγάκι!! Προφανώς για πλάκα το αναδημοσίευσε το άρθρο το παλικάρι, και προφανώς στα πλαίσια αυτής της πλάκας κινήθηκαν και τα σχόλια από μεριάς ανδρών. Πόσο φεμίνι την έχεις ακούσει??"

Opoios katalave katalave...

Telos tha po mono pos stou koufou tin porta oso theleis vronta!

Distihos gianni den sinenooumaste... kai den anaferomai sto oti ehoume diaforetikes apopseis to opoio einai kai fisiologiko alla apla den sinenooumaste... kai na sou po tin alitheia kourastika kai ego me to olo thema mias kai kanoume enan favlo kiklo toso kairo kai ego varethika na leo ta idia kai ta idia peri tou post,peri kritikis kai apopseon klp klp klp klp!

Opote ante me to kalo ta xanaleme me kainourio post.

Ανώνυμος είπε...

οχι άλλο κάρβουνο

Ανώνυμος είπε...

Trelainomai!!!!
Prwti fora grafw sxolio ki exw ekstasiastei!Egw eimai me Gkeka!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

....ki epeidi kati anaferthike gia Honda! Ante mi sas parei kai sas i chevrolet kai ginetai anthrwpoi!