Τετάρτη 14 Μαρτίου 2007

Η μεγάλη περιπέτεια ξεκίνησε!

Αγαπητοί φίλοι και … εχθροί,

Μετά από μία περίοδος στασιμότητας, μεγάλης βαρεμάρας και οκνηρίας σε συνδυασμό με το γεγονός ότι όλοι ασχολούνται με κάτι αποφάσισα και εγώ να περάσω ευχάριστα και δημιουργικά (και κυρίως στο τζαμπατζέ) την ώρα μου! Μετά από αρκετές επισκέψεις στο blog του φίλτατου και αγαπητού παιδικού φίλου Αλέκου αποφάσισα να δημιουργήσω και εγώ το δικό μου! Είναι η πρώτη μου φορά που ασχολούμαι με κάτι ανάλογο οπότε θα ζητήσω και την διακριτικότητα αλλά και την κατανόησή σας για τυχόν ατασθαλίες. Θα δεχθώ με ευχαρίστηση τα σχόλιά σας, ακόμη και αν αυτά θα έχουν αρνητικό χαρακτήρα (ου καλά λες!!!) διότι όπως γνωρίζουν και οι περισσότεροι είμαι ένα άτομο που δέχεται καλοπροαίρετα οιαδήποτε κριτική (ρε τον ψεύτη τι λέω…). Ελπίζω να έχετε “στενές” επαφές με την παρθενική μου απόπειρα και να την στηρίξετε όσο μπορείτε. Σύντομα θα ακολουθήσουν και διάφορα άρθρα και ανακοινώσεις ποικίλων περιεχομένων, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό το blog δεν έγινε ούτε για να προβληματίσει ούτε για να σας επηρεάσω. Απλά για να κάνω τον χαβαλέ μου και να περάσω καλά. Το ίδιο περιμένω και από εσάς!

Με εκτίμηση ο καλλιτέχνης

B i l l I $

Υ.Γ. Δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου με τέτοιο πρόλογο!

Υ.Γ.2 Άντε να δούμε πότε θα βαρεθώ και θα τα παρατήσω…!!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αδυναμία είσαι ό,τι να'ναι...Άντε και καλή αρχή στο εγχείρημά σου!!! Από την πολύ τη βαρεμάρα,το γύρισες στο καλλιτεχνικο-δημιουργικό...Για να δούμε πώς θα τα καταφέρεις...
Νέμεσις

alekos είπε...

Καλά μεγάλε τι θεικός πρόλογος ήταν αυτός, να ευχυθώ και εγώ καλορίζικο το blog και πολλά post. Αν και το τραγούδι λέει "καλλιτέχνης θα πει να μιλάς με σιωπή" εγώ θα πω καλλιτέχνης θα πει να μην φοβασαι να εκφράσεις την τρέλα που κουβαλάς. Λοιπόν καλλιτέχνη μου keep blogging και κάτω οι μπάτσοι της ορθογραφίας

alekos είπε...

οι ΗΜΜΥδες απο θεσ/νικη αποφάσησαν
Δαπ 101
Κοινο 303
Λευκα 42
Καταληψη μεχρι Δευτερα...

το ξέρω είμαι off topic αλλά μια ζωή έτσι είμαι.

Ανώνυμος είπε...

Στην προηγούμενη επιστροφή από την Κατερίνη έβαψε τον τοίχο του δωματίου του και το έκανε αγνώριστο. Στην παρούσα επίστροφή από την Κατερίνη ανοίγει το δικό του blog και μας τρελαίνει όλους! Τι να πω, έχει κάτι ο αέρας εκεί και γυρίζει με καλλιτεχνικές/δημιουργικές ανησυχίες! Οk όλοι Κατερίνη λοιπόν.
Καλή επιτυχία στο νέο σου εγχείρημα και σου εύχομαι να μην προλαβαίνεις να διαβάζεις σχόλια!!!

Κε παλλει πωλυ καλλει αιπυτειχυα στω κεννουργιω σου Blloge (μοίλυσε κανίς γοια ωρθογραφύα?)

Ιρροινει

Ανώνυμος είπε...

Billy δεν σε αναγνωρίζω πραγματικά!!!Άλλος άνθρωπος!!!Το εγχείρημα σου μου άρεσε πολύ και μας έδειξες και άλλες πτυχές του πολυτάλαντου εαυτού σου!!!αν και σε μια συζήτηση που είχαμε περι προβληματισμού πιστεύω οτι το πέτυχες και αυτό!

Υ.Γ.H Peace μου πήρε τις ατάκες αλλα επειδή είναι πολύ καλός άνθρωπος δεν με πειράζει

Με τιμή
getafe

Ανώνυμος είπε...

Καλά, τι ανήσυχα πνεύματα βγάζει αυτή η πόλη (μιλάμε ο πρόλογος με έστειλε)...
Με το καλό το blog, με πολλά και δημιουργικά posts...

Υ.Σ. Βαρεμάρες όλου του κόσμου ενωθείται!!!

Ανώνυμος είπε...

Να χαιρετήσω κι εγώ με τη σειρά μου αυτή την αξιόλογη προσπάθεια του φίλου Bill και τον προτρέπω να κινηθεί στη γραμμή της αντικειμενικότητας και όχι όπως κάνουν τεχνηέντως κάποιοι άλλοι(ονόματα δεν λέμε...).Καλές δημιουργίες!